Inloggen

Veelgestelde vragen

Hoe weet ik dat er een onderzoek is waaraan ik kan meedoen?

Uitnodigingen voor onderzoek worden altijd per mail naar u verstuurd. 

Hoe vaak ontvangt u een vragenlijst?

U ontvangt 6 tot 12 keer per jaar een uitnodiging voor deelname aan een onderzoek. Hoe vaak wij u uitnodigen hangt onder andere af van uw profiel. We nodigen u namelijk alleen uit voor onderzoek dat aansluit bij uw persoonlijke situatie.

Hoe lang duurt deelname aan een onderzoek?

Dit verschilt per onderzoek. Wij proberen de onderzoeken altijd zo kort mogelijk te houden. Gemiddeld duurt het invullen van een vragenlijst 5 tot 10 minuten.

Wat voor onderzoeken kan u verwachten?

De onderzoeken kunnen gaan over diverse onderwerpen, maar hebben altijd betrekking op het Groene Hart Ziekenhuis. U kunt dan onder meer denken aan onderzoeken over uw behoeften, wensen en ideeën over diverse actuele onderwerpen uit het ziekenhuis.

Heb ik speciale software nodig om mee te doen?

Nee, u heeft geen speciale software nodig. Het enige dat u nodig heeft, is toegang tot het internet en een eigen e-mailadres, zodat we u per mail kunnen uitnodigen voor onderzoeken.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Via de inlogpagina kunt u uw wachtwoord veranderen. Als u op 'Wachtwoord vergeten' klikt en u uw e-mailadres invult, krijgt u binnen enkele minuten een activatieklink toegestuurd.

Ik heb een nieuw e-mailadres, wat moet ik doen?

U kunt uw e-mailadres raadplegen en aanpassen op uw eigen profielpagina.

Hoe kan ik mezelf uitschrijven uit het GHZ panel?

Door in te loggen op de panelwebsite van het GHZ panel met uw mailadres en het zelfgekozen wachtwoord kunt u uw persoonsgegevens in het panel beheren. Na het inloggen kunt u ook kiezen om uzelf uit te schrijven. Na uw uitschrijving verwijderen wij uw gegevens uit de database. 

Wat gebeurt er met de onderzoeksresultaten?

Het GHZ vindt het belangrijk om te weten wat patiënten van ons verwachten en wat ze vinden van wat wij doen. Zo kunnen we de mening van de patiënt meenemen in onze besluitvorming. Daarnaast zijn de onderzoeksresultaten voor ons een bron van informatie en inspiratie en kunnen deze leiden tot nieuwe services of diensten. Panelleden dragen op deze manier bij aan de verbetering van de zorg.